اجاره آپارتمان مبله

اجاره آپارتمان مبله و املاک مسکونی

اجاره آپارتمان مبله

اجاره آپارتمان مبله و املاک مسکونی

  • ۰
  • ۰

کوپلر فشاری

کوپلر فشاری(غلاف فشاری)

کوپلر فشاری فقط برای آرماتورهایی استفاده می‌شود که تحت بار فشاری باشند. این غلاف طراحی شده‌است تا انتقال بار فشاری را بین دو میلگرد که انتهای آنها به صورت کاملا قائم بریده شده است، میسر کند. این کوپلر می‌تواند بر روی هر میلگرد بدون وجود داشتن میلگرد مقابل آن بسته شود. این ویژگی باعث می‌شود که این کوپلر توسط یک نفر بسته شود و این امر می‌تواند بستن شبکه‌های پیش ساخته را به مقدار قابل توجهی تسهیل کند.

این نوع کوپلر معمولا برای سایزهای 20 تا 50 طراحی و ساخته می‌شود و برای سایزهای کوچکتر مصرف چندانی ندارد.

کوپلر - انواع کوپلر ( وصله مکانیکی ) | جاوید متال | کوپلر و خدمات تراشکاری

کوپلر گروتی

کوپلر گروتی نوعی وصله مکانیکی است که عمدتا برای سازه‌های پیش ساخته استفاده می‌شود. این نوع وصله ها از یک طرف رزوه دارند و از طرف دیگر محفظه ریختن بتن گروت.

برای نصب این وصله‌ها باید میلگردها در قطعه اول رزوه شوند و در مقطع قرار گرفته و بتن‌ریزی انجام شود. هنگام نصب قطعه دوم در محفظه گروت بتن گروت ریخته می‌شود و ریشه های آرماتور از قطعه دوم در آنها قرار می‌‌گیرد. نیرو از میلگرد به بتن و از بتن به میلگرد دوم منتقل می‌شود. از این نوع کوپلر می‌توان در تمامی قطعات پیش ساخته مانند تیر، ستون یا دیوار استفاده کرد.

این وصله‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که پس از پس از تکمیل اتصال تمامی قواعد و بندهای آیین‌نامه ACI را ارضا نماید.

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • آگهی ستاره دار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی